קבלו 4 טיפים שיעזרו לכם לנצח בגירושין

כל אחד רוצה לסיים את הליך הגירושין בידיעה שידו על העליונה. עובדה זו כנראה מוכרת לכם, אבל השאלה הנשאלת היא – האם אתם יודעים איך להביא אותה לידי ביטוי? מדריך זה יציג בפניכם את 4 הטיפים שיובילו לתוצאה הרצויה. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו לנצח את הצד השני תוך זמן קצר.

 

טיפ ראשון – תדאגו ליציבות הנפשית שלכם

עליכם לתאם פגישה עם פסיכולוג מוסמך שילווה אתכם לאורך הדרך (ועדיף שתתחילו עכשיו). שכן, יצירת קשר עם בעל מקצוע זה, תאפשר לכם לפרוק את כל מה שיושב על ליבכם. ברגע שתעשו זאת, אתם תוכלו לקבל עוגן שיביא ליציבות נפשית. מדובר בעניין חיוני שיקנה לכם יתרון משמעותי מול בן או בת הזוג שיתמודדו עם ההליך בגפם. שכן, יציבות נפשית תורמת להתנהלות נכונה והיא תאפשר להביא את עצמכם לידי ביטוי על הצד הטוב ביותר.

 

טיפ שני – תסתייעו במייצגים מקצועיים

כידוע, הליך הגירושין מצריך הסתייעות מצד בעלי מקצוע שמכירים את בית הדין מקרוב. נציע בהזדמנות זו לפנות לטוען רבני, הלוא הוא מייצג מקצוען בבית הדין שנחשב לשם דבר בתחום. שכן, זה יוכל להסביר לכם את השלבים שצפויים להתקיים לאורך כל הדרך ולהכין אתכם לקראת פגישות עתידיות. לצד זאת, הוא יוכל לתווך ביניכם לבין הרבנים שיושבים בבית הדין ולהקל על ההתנהלות הכללית.

טיפים לגירושין

טיפ שלישי – תקראו חוות דעת טרם יצירת קשר עם בעלי מקצוע

לצערנו, יש לא מעט אנשים שפונים לקבלת ייעוץ מצד בעלי מקצוע, מבלי שהם בודקים את טיבם מראש. נמליץ להימנע מיצירת קשר שכזה עם פסיכולוג, טוען רבני או עורך דין שילווה אתכם לאורך ההליך. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% בבחירה שלכם. נמליץ לקרוא חוות דעת שהועלו לפלטפורמות מהימנות ברחבי הרשת. דעו שניתן למצוא אותן בלשונית הביקורות של גוגל, בקבוצות פייסבוק ובפורומים שעוסקים בפרידה וגירושין. תתאמו שיחת ייעוץ רק לאחר שתגיעו לבעל מקצוע שהתגלה כשם דבר בתחום.

 

טיפ רביעי – תאספו ראיות בשלבים מוקדמים

אי אפשר לעסוק בטיפים שיאפשרו לכם לנצח בגירושין, מבלי להציע לכם לאסוף ראיות בשלבים מוקדמים של ההליך. שכן, אלה ישמשו אתכם להמשך הדרך. חשוב שתדעו שמדובר בטיפ זהב שמתגלה לאנשים בשלבים מאוחרים מידי, כך שהם מבינים שאין באפשרותם להוכיח כל מיני טענות שהוצגו בפני בית הדין או בית המשפט. נציע לכם להעביר את הטיפ החשוב הלאה, במיוחד אם יש לכם חברים, קולגות או קרובי משפחה שצפויים להתחיל בהליך גירושין בקרוב.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן 4 הטיפים שיעזרו לכם לנצח בגירושין. כעת אתם יודעים מה עליכם לעשות ומתי, כך שתצטרכו פשוט לצאת לדרך. נאחל בהזדמנות זו שתיישמו את כל המידע על הצד הטוב ביותר, כדי שתוכלו לצאת מההליך בניצחון מוחץ.

לְהִתְגַרֵשׁ

אודות המחברת

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

למה לצפות מהליך גישור גירושין

הליך הגירושין בין בני הזוג מפגיש אותם, לאחר שנים של חיים משותפים, משני צדי המתרס כאשר כל צד אוחז בעמדה שונה באשר לסוגיות הנובעות מהפרידה,

צו הרחקה בגירושין

צו הרחקה בגירושין הוא צו בית משפט שמאפשר להרחיק אדם מבן / בת זוגו ו/או ילדיו, במידה ועולה חשד לכך שאותו אדם יפגע בבני משפחתו.

תביעת גירושין – עיקרי התהליך

כאשר יחסיהם של בני זוג נשואים עולים על שרטון, לעיתים מגיעים של בני הזוג להחלטה משותפת לפתוח בהליך גירושין בהסכמה. במצב כזה, ככל שבני הזוג

כריכה בתביעת גירושין

הליכי גירושין בין זוגות מתנהלים במקרים רבים כאשר בין הצדדים יש קרע עמוק. כאשר הקרע בין בני הזוג מונע מהם להגיע להסכמה בנושאים השונים הנוגעים