חיזוק התיק שלך: היתרונות של שכירת עורך דין נזיקין לתמיכה בתביעת הגירושין שלך

תיקי גירושין הם מורכבים שלעצמם. אם מכל סיבה שהיא מעורבים בהליכי הגירושין גם סוגיות מעולמות דיני הנזיקין, הרי שברור שהעלילה הופכת לסבוכה עוד יותר. לכן רצוי לפנות בשלב מוקדם ככל האפשר לעורך דין מתאים לטיפול בתיק.

 

מתי מוגשת תביעת נזיקין בתיקי גירושין?

תביעות נזיקין הן תביעות אשר מגישים אותן במקרה בו אדם או גוף מסויים נפגעו באופן שיש בו נזק אותו גרם גורם נוסף. ברוב המקרים תביעות שכאלו מוגשות כנגד גופים או חברות שפעולתם גרמה לנזק, מוסדות שלטון, חברות מסחריות ואחרים.

אולם תביעת נזיקין היא פעולה אפשרית גם במסגרת של הליכי גירושין המתקיימים בין שני בני זוג. קיימת אפשרות תביעה של אחד מבני הזוג בגין עוולה שמתקיימת לטענתו על ידי בן או בת הזוג. העילות הנפוצות לתביעת נזיקין בתוך תיק גירושין הן אלו :

  • סרבנות גט של אחד משני הצדדים.
  • אלימות פיזית
  • אלימות מילולית.
  • רמאות ועשיית דבר שקר.

המורכבות העיקרית הקיימת בתיקי נזיקין בתביעת גירושין נובעת מהקשר העמוק בין הצדדים. מדובר במקרים רבים על זוגות הנשואים שנים, או לכל הפחות ההיכרות ביניהם ממושכת, לעיתים קרובות הם הורים לילדים משותפים מה שהופך את ההליך למורכב עוד יותר.

לְהִתְגַרֵשׁ

כיצד מגישים תביעת נזיקין בתוך הליך הגירושין ?

תביעת נזיקין במהלך הליך גירושין יש להגיש דרך הצינור של בית המשפט לענייני משפחה. בשל כך רצוי להגיש את התביעה באמצעות עורך דין הפועל באזור הגאוגרפי שבו מתנהל הדיון, כך שבמקרה והתיק מתקיים באזור חיפה, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין נזיקין בחיפה. הבסיס להצלחה של כל תביעת נזיקין היא ההוכחה לקיומו של קשר בין פעולה מסוימת לבן הנזק שבגינו מתקיימת התביעה.

היכולת להוכיח את קיומה של עוולה ייחודית היא המהות של תביעת הנזיקין. במקרה של תביעה שכזאת בתוך תיקי גירושין יש להוכיח כי פעולותיו של הנתבע יש בהם ממש על מנת שיחשבו כעילה לתביעת נזיקין. העובדה שהתביעה מתרחשת בפני בית הדין לענייני משפחה ולא בבית משפט רגיל, לא מקלה על הצורך הנ"ל.

בהתנהגות מזיקה יש ברוב המקרים היבט פלילי, מה שיגרום ברוב המקרים מעבר בתחנת המשטרה לצורך הגשת תביעה. חשוב להבין שימוש בכלי זה יכול להיות מסוכן בהליכי גירושין אם ימצא שהוא נבע מנקמנות ולא ממצב אמיתי של חשש לנזק.

 

היתרונות של שכירת עורך דין נזיקין לתמיכה בתביעת הגירושין שלך

תביעות נזיקין הן ברוב המקרים חלק מעולמם של העוסקים בחברות הביטוח והביטוח הלאומי, לכן יהיה זה מקובל להיעזר בעורך דין ביטוח לאומי בחיפה בתביעת נזיקין בגירושין באזור הצפון. לתפקודו של עורך דין נזיקין עבור תמיכה בתביעת גירושין יש מספר יתרונות:

  • יכולת מקצועית לקשר בין הנזק הנגרם לבין תביעת הגירושין. עורך הדין ידע לבצע את ההקשר המתבקש לטובת יצירת מצג אמין שהתקבל בבית המשפט.
  • להציג לבית המשפט את המצב האמיתי כך שלא יחשב כטענת שווא, היות שהחשש מטענות שווא הוא סביר בתיקי גירושין.
  • ליווי מקצועי של הלקוח בכל הליכי הדיון. עורך הדין יטען בפני בית המשפט את הטענות הנכונות.
  • בעת הצורך עזרה בהגשת התלוה למשטרה כך שהתביעה תהיה מוקפדת ולא תראה כניסיון נקמה.

עורך דין נזיקין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף

הליך בוררות עם בוררים מובילים בתחום

בעולם העסקים המודרני, חברות גדולות ובינוניות נתקלות לעתים קרובות בסכסוכים מסחריים שעלולים להשפיע באופן משמעותי על פעילותן. במצבים אלה, הליך בוררות יעיל עם בוררים מקצועיים