3 סימנים שבחרת בעו"ד גירושין הנכון

בחירת עו"ד נכון היא המפתח להצלחה בהליך הגירושין שלכם. עורך דין שאינו עורך הדין הנכון עבורכם, עלול לגרום לכם להפסדים משמעותיים ואף לפגיעות נפשיות במסגרת הליך הגירושין. מכיוון שכך, חשוב במיוחד לבחור בעו"ד הנכון עבורכם. כיצד תדעו שבחרתם בעורך הדין הנכון? מה הם הסימנים המעידים על היותו של עורך דין נכון עבורכם? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות החשובות.

 

1. משרד מוביל בתחום

סימן ראשון לכך שעורך הדין שלכם הוא הנכון עבורכם הוא שעורך הדין מגיע ממשרד מוביל בתחום דיני המשפחה. ישנם מספר קריטריונים לזיהוי משרד כמוביל בתחום. במקום לפרט אודות קריטריונים אלו ולהשאיר לכם את מלאכת חיפוש המשרד העונה על כלל הקריטריונים, נציג בפניכם משרד העונה עליהם במדויק ומומלץ בחום בתחום דיני המשפחה.

פנו אל משרד עו"ד טאוב ושות' בהובלת עורך דין טל טאוב ולא תתחרטו. עורך דין טל טאוב הוא עורך הדין הנכון עבורכם, המגיע ממשרד בעל מסורת ומומחיות ועם רצון טוב בלתי נגמר לפעול לטובכם. צוות המשרד יעמוד לשירותכם כדי למקסם את זכויותיכם במסגרת ההליך, בד בבד עם שמירה על מצבכם הנפשי והימנעות מסכסוכים מיותרים ככל שניתן.

 

2. עו"ד ששם אתכם במרכז

ישנם עורכי דין אשר טועים לחשוב כי הם בעצמם המרכז בהליך הגירושין. עורכי הדין האלו מתאהבים במלאכה המשפטית שלהם ושוכחים כי בתווך עומדים לקוחות אשר עבורם החיים עצמם מונחים על הכף. התרחקו מעורכי דין כאלו. גם אם הם אכן מומחים ומקצוענים בתחום, אתם עלולים להירמס בדרך.

לעומתם, ישנם עורכי דין מעולים וטובים אשר זוכרים לשים את הלקוח במרכז. עורכי דין אלו יודעים כי כל עו"ד לענייני גירושין הוא גם חצי פסיכולוג ונוהגים באכפתיות אמיתית כלפי לקוחותיהם. עורכי הדין ייעצו באהבה ובשמחה ללקוחות גם על ההתנהלות הרוחבית שלהם ולא רק על ההתנהלות המשפטית, ייעצו מה נכון מנטלית ולא רק מה ימקסם את הרווח הכלכלי ובכלל ישמחו להיות שם עבור הלקוח שלהם.

עורכי דין אלו אף לא יתפתו לגרור את ההליך לסחבת משפטית ולדיונים בלתי נגמרים, על אף שסיבוכים אלו יגדילו, בסופו של יום, את שכר הטרחה שלהם. עורכי דין ששמים את הלקוח במרכז יעדיפו לקוח מרוצה מאשר לקוח שהגדיל את התשלומים לעורך הדין. וודאו שעורך הדין שלכם כזה לפני שתבחרו בו.

 

3. ניסיון ומומחיות בתחום

לבסוף, חשוב לבחור, כמובן, בעורך דין המתמחה בתחום ובעל ניסיון רב בדיני המשפחה. דיני המשפחה בישראל סבוכים במיוחד, משלבים מערכת דין דתית ואזרחית, מתנהלים בשתי ערכאות במקביל וסובלים מחוסר וודאות בשפע. עורך דין מנוסה המתמחה בדיני משפחה ידע לנצל את חוסר הוודאות לטובתכם. עורך דין חסר ניסיון – עלול לפגוע בכם.

 

לסיכום

לסיכום, ישנם שלושה סימנים לכך שבחרתם בעו"ד נכון. ראשית, בררו האם המשרד של עוה"ד הוא משרד מוביל. שנית, וודאו כי עוה"ד שם את הלקוח במרכז. לבסוף, בחרו בעו"ד מנוסה ומומחה בתחום דיני המשפחה.

שופט

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף

הליך בוררות עם בוררים מובילים בתחום

בעולם העסקים המודרני, חברות גדולות ובינוניות נתקלות לעתים קרובות בסכסוכים מסחריים שעלולים להשפיע באופן משמעותי על פעילותן. במצבים אלה, הליך בוררות יעיל עם בוררים מקצועיים