איך עורך דין מיסוי מקרקעין יכול לסייע בהפחתת מס רכישה?

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שמשלמים את המיסים מבלי לבדוק פרטים באופן מעמיק ואלו שחוסכים הרבה כסף. זה לא משנה כעת מי אתם מבין השניים הללו. מה שמשנה זו העובדה שהגעתם למדריך הנוכחי שתאפשר לכם לדעת איך תוכלו לחסוך הרבה כסף בהפחתת מס הרכישה שלכם. הישארו אתנו ותגלו מה הקשר בין זה לבין עורך דין מיסוי מקרקעין.

 

תכירו תחילה את האנשים שבזכותם מדריך זה עולה לרשת

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שגילינו ממש במקרה את היתרונות המשמעותיים של עורך דין מיסוי מקרקעין בכל הנוגע להפחתה של מס רכישה. אתם וודאי תוהים איך הגענו ליתרונות אלו, אז נציין בפניכם שגלשנו בפורום שעוסק בתחום המיסים ונתקלנו בשאלה של גולש שקיבלה תגובות רבות.

מדובר כמובן בשאלה שנוגעת לאפשרות להפחית את מס הרכישה. קראנו את התגובות שנכתבו במקום על ידי אנשים יודעי דבר ופנינו אליהם כדי לקבל מידע נוסף. לשמחתנו, הם הסכימו לסייע לנו בכתיבת המדריך. זו ההזדמנות להודות להם על הסיוע. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

אז איך עורך דין מיסוי מקרקעין יכול לסייע בהפחתה של מס רכישה?

פנייה אל עורך דין מיסוי מקרקעין מקצועי ומוכר בתחום כמו למשל עו"ד מיסים משה קריסי תאפשר לכם להפחית את מס הרכישה שאת משלמים. שכן, סביר להניח שאין לכם מידע מעמיק בכל הנוגע לחוקים שנוגעים לתשלום המיסים. כך שאתם עשויים למצוא את עצמכם משלמים את המס המלא בזמן שאתם לא יודעים כלל כי מגיעה לכם הקלה בתשלום מסיבה כלשהי.

 

איזו הקלה בתשלום עשויה להגיע לכם?

החל משנת 2015 נקבע כי ניתן לקבל הקלות במס על רכישה של דירה  שסכום הקנייה שלה עומד בסכום מסוים. ההקלות הללו מגיעות לפי דרגות מס שמתחילות החל מסכום של כ – 1,568,800 שקלים. לא כולם מודעים להקלה שעשויה להינתן להם. בעת פנייה על עורך דין מיסוי מקרקעין, יתאפשר לקבל את כל המידע בנושא ולהיות בטוחים כי קיבלתם את ההקלה המתאימה לכם כחוק.

 

בחירה נכונה בעורך דין מיסוי מקרקעין

פנייה אל עורך דין מיסוי מקרקעין צריכה להיעשות תוך שיקול דעת ובירור מעמיק. שכן, עורך הדין שאליו אתם פונים צריך לענות על קריטריונים חשובים ביותר. למשל:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • מקצועי
  • בעל המלצות רבות

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם פונים אל עורך דין מיסוי מקרקעין, עליכם לערוך בירור מקיף דרך חברים שנעזרו בו לאחרונה או דרך גולשים באמצעות פרסום פוסט בפייסבוק או בקריאה של חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל.

 

לסיום

עד כאן כל המידע בנוגע לעורך דין מיסוי מקרקעין והדרך שבה הוא יכול לסייע לכם בהפחתת מס רכישה. נאחל לכם שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה בהליך.

עו"ד מיסוי מקרקעין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף

הליך בוררות עם בוררים מובילים בתחום

בעולם העסקים המודרני, חברות גדולות ובינוניות נתקלות לעתים קרובות בסכסוכים מסחריים שעלולים להשפיע באופן משמעותי על פעילותן. במצבים אלה, הליך בוררות יעיל עם בוררים מקצועיים