5 דרכים יעילות להרחקת יתושים

הרחקת יתושים היא משהו שכמעט כל אחד מאתנו נאלץ להתמודד איתו. הנוכחות של יתושים במרחב מהווה מטרד לא קטן, ועם זאת היא נפוצה מאוד לאור מזג האוויר החם בישראל. אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר דרכים שיעזרו לכם להרחיק את היתושים מהסביבה שבהם אתם נמצאים. כמובן שאתם יכולים לעשות שימוש במספר שיטות כדי להבטיח סביבה נקייה יותר.

 

  1. רשת לחלון

הפתרון הראשון הוא התקנת רשתות נגד יתושים. הרשת היא כנראה מרוחיק יתושים הטוב ביותר כיון שברגע שהיא קיימת ליתושים אין שום דרך להיכנס למקום שבו אנחנו נמצאים.

כאשר מתקינים רשת נגד יתושים מרוויחים גם הרחקה של זבובים או כל חרק אחר שעלול להיכנס דרך החלון שלנו. חשוב לבחור רשת שתהיה צפופה מספיק וכמובן עמידה כדי שהיא תחזיק מעמד במשך הרבה זמן.

 

  1. הדברה

אפשרות נוספת שיכולה לעזור לנו להתמודד עם יתושים היא פשוט לבצע הדברה שלהם. במהלך הדברה מרססים חומרים כימיים שהורגים את היתושים הקיימים, ופשוט משאירים את הסביבה נקייה מהם למשך זמן מסוים. את ההדברה יש צורך לחדש אחת לכמה זמן.

כמו כן, עליכם לוודא שחומרי ההדברה שבהם אתם עושים שימוש הם חומרים תקינים כדי למנוע מצב של פגיעה בסביבה או בכם.

 

  1. פיזור של חומרים דוחי יתושים

כיום קיימים התקנים ומנורות שונות שאותם ניתן להציב בבית או בגינה והם מפזרים חומרים שונים בחלל האוויר. החומרים הללו נחשבים כמרחיקי יתושים, והם מבצעים את העבודה שלהם באופן טוב. עם זאת, בניגוד לרשת, החומרים הללו לא יוכלו להבטיח לכם סביבה שנקייה באופן מוחלט מיתושים ופה ושם אתם עוד עלולים לפגוש אותם.

 

  1. שתילת צמחים מיוחדים

בגינות או במקומות פתוחים ניתן לשתול צמחים שנחשבים דוחי יתושים. כמו הפתרון הקודם, גם הצמחים הללו לא מבטיחים לכם שלא יהיו יתושים בסביבה שלהם, אולם הם בהחלט נותנים לכם הגנה מסוימת. היתרון בפתרון הזה הוא שמדובר על פתרון טבעי לחלוטין שגם מוסיף למראה של הסביבה שלכם מלבד ההגנה מהיתושים.

 

  1. מנורה לקטילת יתושים

הפתרון האחרון רלוונטי בעיקר למקומות סגורים והוא עושה שימוש בעובדה שיתושים נמשכים למקורות של אור וחום. המנורה הזו פשוט מפיצה אור שגורם ליתושים להגיע אליה, וברגע שהם נוגעים בה היא משחררת זרם חשמלי שגורם למוות שלהם. את המנורה יהיה עליכם לנקות מידי פעם מכל היתושים כדי לשמור על תקינותה.

 

לסיכום

כדי להרחיק יתושים מהמרחב שבו אנחנו שוהים, יש מספר שיטות נפוצות. הדרך היעילה ביותר היא פשוט להתקין רשת על החלון שלכם, ולדאוג שהיא תישאר סגורה כל הזמן. הרשת מאפשרת לכם להנות מחלון פתוח, בלי אפשרות לכניסה של יתושים. בנוסף ניתן לשים התקנים שמפזרים באוויר חומר דוחה יתושים, לשתול צמחים שמרחיקים יתושים או לעשות שימוש במנורה שקוטלת אותם.

חיית מחמד

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף

הליך בוררות עם בוררים מובילים בתחום

בעולם העסקים המודרני, חברות גדולות ובינוניות נתקלות לעתים קרובות בסכסוכים מסחריים שעלולים להשפיע באופן משמעותי על פעילותן. במצבים אלה, הליך בוררות יעיל עם בוררים מקצועיים