3 דברים שתצטרכו לבדוק כשאתם מחפשים עורך דין לגירושין

חיפוש אחר עורך דין שעוסק בתחום הגירושין מצריך מידע מקדים. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מגיעים אל עורך הדין שילווה אתכם בהליך המורכב, אתם צריכים להכיר קודם כל מקרוב את 3 הדברים שתצטרכו לבדוק אודותיו. במדריך הנוכחי נציין בפניכם באופן מעמיק את הדברים הללו שיאפשרו לכם להיות רגועים ובטוחים.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר ששמענו לאחרונה על בחירות שגויות של מכרים שלנו בכל הנוגע לעורכי דין שעוסקים בתחום הגירושין. לצערנו, לא פעם, סופר לנו על עורכי דין שרק הערימו קשיים על אחד מבני הזוג והובילו בסופו של דבר להליך גירושין מורכב מאוד. כדי שנוכל להציג בפניכם את 3 הדברים שאתם חייבים לבדוק מראש, פנינו אל אנשים שעברו את הליך הגירושין עם עורך דין מוסמך על הצד הטוב ביותר. הם ציינו בפנינו את כל המידע שאסור לכם לפספס. זו ההזדמנות להודות להם על הזמן שהקדישו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להוביל לשינוי משמעותי בתחום.

 

מה צריך לבדוק כשאתם מחפשים עורך דין לגירושין? הדבר ה – 1

הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק הוא המיקום של עורך הדין. כלומר, איפה המשרד שלו ממוקם. פשוט בגלל שאתם לא רוצים למצוא את עצמכם נוסעים במרחק של כמה שעות ממקום המגורים שלכם כדי להגיע אל עורך דין אקראי שעוסק בתחום. יש הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום הגירושין, ואם אתם גרים בחיפה למשל, אל תיסעו רחוק ותחליטו שאתם עורכים חיפוש אחר עורך דין בחיפה והסביבה בלבד.

 

מה צריך לבדוק כשאתם מחפשים עורך דין לגירושין? הדבר ה – 2

חשוב מאוד שתבדקו את ההסמכה שלו. שכן, לא פעם אנו שומעים על מתחזים שמציגים את עצמכם כעורכי דין, אך בסופו של דבר מתגלה כי מדובר בסטודנטים שלא עברו את מבחני ההסמכה ואין להם כלל תעודה בתחום. אמנם יש מעטים כאלו, אבל חשוב שתערכו בירור מקיף מראש אודות המקצועיות של עורך הדין הנבחר, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהוא אינו מתחזה.

 

מה צריך לבדוק כשאתם מחפשים עורך דין לגירושין? הדבר ה – 3

אתם פשוט חייבים לבדוק חוות דעת. הרשת מלאה בחוות דעת שנכתבו על ידי לקוחות קודמים. כך שאם יש לכם שם של עורך דין שתכננתם לפנות אליו, אתם צריכים לבדוק את הפרטים שלו ברחבי הרשת. למשל, באמצעות הפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • אינסטגרם
  • פייסבוק

כך תוכלו לשמוע חוות דעת אמינות ולדעת שלא רק שבחרתם בעורך דין שנמצא קרוב אליכם ויש לו הסמכה, אלא גם יש לו ניסיון רב והוא מומלץ ביותר בקרב אנשים שעברו הליך דומה לשלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שיאפשר לכם למצוא עורך דין לגירושין. מאחלים לכם הליך קל ומהיר.

פטיש

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף