ביטוח נסיעות לחו"ל – האם זה חובה ומה זה מכסה?

נוסעים לחו״ל? סגרתם חופשה חלומית? בטן גב ביוון? חופשת סקי מושלמת באירופה? אולי אתם נוסעים בכלל לעסקים או עבודה. לא משנה מה מטרת הנסיעה חשוב מאד שתעשו ביטוח נסיעות. ללא ביטוח נסיעות אתם עלולים למצוא את עצמכם במצבים מאד בעייתים במידה של מחלה, פציעה או חס וחלילה תאונה.

ישנם בשוק הרבה סוגי ביטוח, עליכם לעשות סקר שוק על מנת למצוא את הביטוח האמין והטוב ביותר. אז האם ביטוח נסיעות הוא חובה? ואם כן אז למה? מה ביטוח נסיעות מכסה ומה עוד חשוב שתדעו – כל זאת במדריך שלפניכם!

 

האם ביטוח לחו״ל הוא חובה?

כשאתם שוהים בחו״ל אין לכם את הכיסויים הקיימים בארץ, לכן במידה ואתם מוציאים את עצמכם במצב בו אתם זקוקים לטיפולים רפואיים העלות כולה תהיה עליכם. טיפולים רפואיים עלולים להיות מאד יקרים במצב מסוימים. במצב חס וחלילה של תאונה המצריכה אמבולנס, טיפול נמרץ ואף ניתוחים העלות יכולה להגיע למאות אלפי שקלים.

פעמים רבות נפגעים בחו״ל צריכים להיות מוטסים לארץ או למקום אחר בו הם יקבלו טיפול מתאים למה שקרה להם. נכון, לפני נסיעה לחו״ל אנחנו מתמלאים באופטימיות וזה לא כיף לחשוב על מצב בו תהיה פציעה או פגיעה, אך לצערנו אף אחד הוא אינו נביא ואין לדעת מה יקרה. תאונות קורות לפעמים וחשוב להערך אליהן בצורה הטובה ביותר.

בנוסף, במקרה של תאונה או מחלה בחו״ל אתם תצטרכו עזרה ויהיה טוב לדעת שיש למי לפנות. אנשי ביטוח מנוסים יעזרו לכם לתפעל את המצב מרחוק. פנו לחברה מנוסות בעלות מוניטין מצוין כגון הראל ביטוח נסיעות. הנציגים המקצועיים יתאימו לכם את הביטוח המושלם וידעו לאן להפנות אתכם במצב חירום בחו״ל. אז כן, ביטוח נסיעות הוא חובה. אין דרך טובה ובטוחה יותר לטוס לחו״ל.

הראל ביטוח נסיעות

מה מכסה ביטוח הנסיעות?

כשאתם מחפשים ביטוח נסיעות עליכם לחפש ביטוח המתאים עבורכם. לרוב ביטוח נסיעות המון מקרים רפואיים החל מביקור אצל הרופא ועד טיפולי חירום במידת הצורך. אך עליכם להתאים את הביטוח בהתאם לתוכניות ולצרכים שלכם. בסוכנות ביטוח טובה ומנוסה ידעו אילו שאלות בדיוק לשאול אתכם על מנת להתאים לכם את ביטוח הנסיעות בצורה מושלמת. פנו לחברות ביטוח מעולות כגון הראל ביטוח חו"ל טלפון.

 

דוגמאות למקרים מיוחדים

  • חופשת סקי – אם אתם נוסעים לחופשת סקי אתם תצטרכו ביטוח לספורט אקסטרים.
  • ספורט ימי – אם אתם יודעים שאתם רוצים לעסוק בספורט ימי – גם כאן חובה להתייעץ עם סוכנות הביטוח על מנת להבין איזה ביטוח יתאים לכם.
  • הריון – גם נשים בהריון צריכות להתייעץ עם סוכן הביטוח כדי להתאים להן את הפוליסה הנכונה.
  • ביטוח לטיסות או לציוד – ביטוחים רבים מציעים גם לבטח את הטיסות עצמן במקרה של ביטולים או בעיות קונקשיין וגם את הציוד שלכם.

אלה רק כמה דוגמאות להתאמה מדויקת, דברו עם סוכן מקצועי! אז סעו ותנפשו! על מנת לטוס בראש שקט ולתת לעצמכם אפשרות אמיתית להרגע וודאו שיש לכם ביטוח בחברה טובה אמינה ומקצועית! תהנו מההרפתקה!

ביטוח נסיעות לחו_ל

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף

הליך בוררות עם בוררים מובילים בתחום

בעולם העסקים המודרני, חברות גדולות ובינוניות נתקלות לעתים קרובות בסכסוכים מסחריים שעלולים להשפיע באופן משמעותי על פעילותן. במצבים אלה, הליך בוררות יעיל עם בוררים מקצועיים