עורכי דין כידוע, עוסקים בתחומים שונים ומגוונים. החל מדיני משפחה, עבודה וכלה ברשלנות רפואית. הדבר המשותף לכל התחומים השונים הללו זו העובדה שקידום האתר שלהם מתבצע באמצעות יישום של שלבים קבועים. השלבים הללו מביאים בסופו של דבר לתוצאה הרצויה – קידום האתר במקומות שונים ברחבי הרשת והצגתו בפני לקוחות פוטנציאליים. בשורות הבאות נציין בפניכם את השלבים שחובה לעשות כדי לקדם אתר של עורך דין. רוצים לדעת מהם? קראו את השורות הבאות בעיון.
השלב הראשון – היכרות מעמיקה עם עורך הדין וההתמקצעות שלו
השלב הראשון שבא לידי ביטוי בהליך של קידום אתר של עורך דין הוא כמובן, היכרות מעמיקה עם עורך הדין וההתמקצעות שלו. ברוב המקרים, השלב הזה נערך על כוס קפה ועוגיות אל מול חברה מקצועית לקידום אתרים. נציגי החברה יתשאלו את עורך הדין בנוגע להתמקצעות שלו. כאשר מטרתה של כל שאלה היא להגיע להבנה מדויקת ביותר בנוגע להתמקצעות כדי לבנות את האתר באופן המתאים והמדויק ביותר. השאלות שעשויות להישאל במהלך הפגישה הזו הן בין היתר השאלות הבאות:
- האם אתה מתמקצע בכמה תחומים?
- במה אתה מתמקצע?
- מהו הניסיון שלך בתחום?
- מיהו קהל היעד שלך? ועוד
השלב השני – בחירת דומיין מתאים
בשלב זה, נבחר דומיין מתאים על ידי עורך הדין בשיתוף עם חברת קידום אתרים לעורכי דין באינטרנט. כידוע, בחירת הדומיין הינה חשובה ביותר וחשוב לשים לב שהיא נבחרת לאחר יישום השלב הראשון שמשמש כבסיס. בשלב זה, חשוב לשים לב שהדומיין מותאם לפרמטרים הבאים:
- קהל היעד והשפה שהוא דובר (כאן ניתן לראות בבירור את ההקשר לשלב הראשון)
- מילות המפתח או המותג
השלב השלישי – כתיבת תוכן מקורי
לאחר שהחברה לקידום האתרים הכירה לעומק את עורך הדין ונבחר הדומיין המתאים והמקורי ביותר, ניתן להגיע אל השלב שיוצק את התוכן אל האתר – שלב כתיבת התוכן. בשלב זה חשוב מאוד לשים לב כי נבחרים כותבי תוכן איכותיים שעונים על הקריטריונים הבאים:
- בקיאים בתחום עריכת הדין
- בעלי ניסיון רב בכתיבה
- כותבים ללא העתקה של חומרים
השלב הרביעי – ביצוע קידום אורגני
כעת, אחרי שיושמו השלבים הקודמים, ניתן להגיע אל השלב הרביעי שכולל קידום אורגני לאתר של עורך הדין. אפשרות זו מתבססת על כל השלבים שנערכו קודם לכן. כך שכשגולש מחפש עורך דין לענייני משפחה בגוגל, הוא יגיע אל האתר שלכם (במידה כמובן וזה התחום שאתם מומחים בו). כאשר המטרה היא בסופו של דבר, לחשוף את האתר לגולשים רבים שיתעניינו בשירות שלכם ויצרו עמכם קשר לתיאום פגישה.
סיכום
אלו היו 4 השלבים שחובה לעשות לקידום אתר של עורך דין. כעת, כשאתם יודעים מהם השלבים הללו, אתם יכולים לצאת לדרך ולקדם את האתר שלכם.